Ką daryti, jeigu įsitraukimas ir pasiekiamumas socialiniuose tinkluose yra mažas?

2024-10-15
Indrė Širkienė
5 minutės

Nežinau, ar Tau teko susidurti su tuo, kad, atrodo, auditorija lyg ir paaugo, bet įsitraukimas ir pasiekiamumas visiškai nedžiugina. Jis kaip tik mažėja. Tai kame gali būti problema?

Nesu aš orakulas ir nepasakysiu, ar būtent Tau taip nutiko, bet verta susitikrinti. 👇

Dažna problema, kurią pastebiu yra tai, jog žmonės susirenka auditoriją Instagrame kalbėdami tam tikra tema, pavyzdžiui, finansų srities rekomendacijos, o sekėjų skaičiui užaugus iki tam tikro lygmens temą radikaliai ir gana greitai pakeičia - tarkime, pradeda kalbėti apie vaikus.

Kas negerai? Būtent staigus, netikėtas pokytis ir sumažina auditorijos įsitraukimą. Ypač tada, jeigu temos stipriai skiriasi. Juk natūralu, kad auditorija tą žmogų pradėjo sekti tikėdamiesi matyti turinį apie nekilnojamą turtą, o, galiausiai, turi matyti visiškai kitą temą.

Instagram algoritmas mūsų įkeltą įrašą, pirmiausia, parodo mūsų auditorijai ir tik tuomet, jeigu jis sulaukia pakankamai susidomėjimo iš jos, pradeda turinį rodyti platesniam žmonių ratui. Taigi, jeigu jūsų sekėjai nereaguoja į jūsų turinį, jūs užkertat galimybę pasiekti daugiau žmonių, kurie galbūt apie jus dar šiandien nieko nežino.

Todėl verta savęs paklausti:

- Kodėl žmonės pradėjo sekti mano paskyrą?

- Ar aš jiems suteikiu tai dėl ko jie mane pasekė?

- Ar mano turinys jiems aktualus ir įdomus? Ar patenkina jų poreikius?

Jeigu taip - VALIO. Jeigu ne - verta persvarstyti strategiją. Tai nereiškia, kad temos keisti negalima. Galima. Tačiau tą reikia daryti pakankamai subtiliai, kad auditorijai nebūtų šoko ir būtų suteikta galimybė laiku, iš lėto atsekti paskyrą (jeigu turinys tampa neaktualus).

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte gauti laiškus su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: