Visai neseniai Meta paleido dar vieną Playbook (rekomendacijų sąrašą) Reels turiniui. Jame pateikiamos rekomendacijos, kurios padės kurti Reels turinį efektyviau. Apžvelgus jį noriu vienoje vietoje surašyti pačias svarbiausias rekomendacijas, kurios gali praversti ir Tau:
💡 Video kūrimas:
Reels formatas turi būti 9:16, su garsu ir turime atsižvelgti į saugumo zonas, kad nenusikirptų tekstas. Tai yra vienos svarbiausių rekomendacijų, kurios užtikrina didesnį Reels išrodymą. Labai svarbu nenaudoti logotipų ar vandens ženklų ant video - venk Capcut, Inshot ar TikTok logo ant savo Reels video.
💡 Įtraukiantys Reels turi tris kriterijus:
Pramoginis (Svarbu kombinuoti audio ir vizualinius efektus, įtraukti storytelling),
Lengvai peržiūrimas (trumpas ir aiškus),
Skatinantis susitapatinti (žmonėms atpažįstamas, paprastas).
💡Hooks (užkabinantis kadras):
Pirmos 3-4 sekundės skirtos įtraukti auditoriją į video turinį. Meta rekomenduoja naudoti įtraukiančius klausimus, iškelti svarbiausią video informaciją į pačią pradžią bei naudoti ryškius, drąsius vaizdus. O aš pridedu, kad ilgesniame video nei 15 sek. turėtų būti net ne vienas Hook!
💡 Lengva suprasti ir be garso:
Rekomenduojama ant video uždėti ne tik titrus, bet ir tekstą su labiausiai įtraukiančiomis frazėmis.
💡 Video su žmogumi - aktualiausi:
Jeigu filmuojate produktus, tai rekomenduojama tą daryti su žmogumi, nes tuomet video sulaukia daugiau peržiūrų ir įsitraukimo. Populiariausia yra unboxing tipo video.
💡 Kokybė:
Meta patvirtina, jog aukšta video kokybė ne visada užtikrina video sėkmę. Lo-fi - naujas trendas, kai video yra paprastesni, filmuoti telefonu (ne per daug išlaižyti).
Labiausiai rekomenduojamas Reels turinys:
- Sąrašas - būtent sąrašo formatu rekomenduojama pateikti produkto savybes ar kitą informaciją
- Prieš ir po - klasikiniai reels, bet paveikūs
- Produkto demonstracija - itin įtraukiantis formatas. Aš pridėčiau, kad paslaugų teikėjai gali padaryti savo paslaugos proceso demonstraciją.
- Klausimai-atsakymai - gana pažįstamas formatas ir paprastas sprendimas, bet jis leidžia įtraukti auditoriją ir pademonstruoti ekspertiškumą.
Tikiuosi, kad šios rekomendacijos padės sukurti įdomesnius, labiau įtraukiančius Reels! O, jeigu nori sužinoti daugiau apie Instagram komunikaciją bei Reels turinį, kviečiu skaityti el.knygą apie Instagram, kurioje rasi svarbiausią informaciją, atnaujintą pagal 2025 m. pasikeitimus. SKAITYK ČIA! 🙌