Kaip rašyti socialiniuose tinkluose? Gero įrašo formulė atskleista

2024-02-13
Indrė Širkienė
5 minutės

Šiame straipsynje noriu Tau papasakoti, ką svarbu žinoti apie gero, įtraukiančio įrašo rašymą Instagrame. Prekės ženklui arba specialistui labai svarbu būti aktyviam socialinėje medijoje, kad galėtų užmegzti ryšį su savo auditorija ir išlikti dėmesio centre. O tam reikia apgalvoto komunikacijos plano geriems įrašams ar kitiems pranešimams. Tačiau, koks gi tas įrašas turėtų būti, kad patenkintų žmonių lūkesčius ir pačio Instagram veikimo principus?

Visų pirma, kas gi yra tas “geras” įrašas? Tai įrašas, kuris suteikia skaitytojui naudą, jį įtraukia bei padeda pasiekti platesnę auditoriją. Taip, vienas tinkamas įrašas gali tapti galingu ginklu! Kokios sudedamosios dalys jam reikalingos?

📍Autentiškumas - pasidalink savo nuomone, patirtimi, atradimais. Nebijok atskleisti savo tikrosios pusės. Tikrumas žmones paperka.

📍Vertė - įrašu suteik naudą, pagalvok, ką naujo sužinos Tavo skaitytojai (gal tai naujiena, faktas, tyrimas ar tiesiog naudingi patarimai, o galbūt motyvuojantis įrašas, kuris palies žmonių emocijas?).

📍Įsitraukimas - Tavo pranešimai turėtų kviesti ir skatinti auditoriją paspausti like, pakomentuoti, išsisaugoti įrašą, registruotis paslaugoms ir kt. Tad pasidomėk, kaip tam tikrą situaciją mato Tavo sekėjai, įtrauk juos į diskusiją arba paragink įsigyti Tavo produktą arba paslaugą.

📍Hashtagai - tinkamų hashtagų dėka pasieksi platesnę auditoriją. Įrašai su teisingai parinktais hashtagais sulaukia dvigubai didesnio įsitraukimo nei įrašai be jų.

📍Vietos žyma - tai taip pat padės pasiekti daugiau žmonių. Žymėk tą vietą, kurioje gyvena Tavo tikslinė auditorija.

📍Aktualumas - Tavo turinys turėtų atitikti tikslinės auditorijos interesus, poreikius ir pageidavimus ir suteikti skaitytojams informacijos kurios jie ieško.

📍Laikas - įsitikink, kad pranešimus publikuoji tinkamu laiku, kad pasiektum savo auditoriją tada, kai ji yra aktyviausia.

📍Vizualinis patrauklumas - būk tikras, kad naudoji aukštos kokybės vaizdus, vaizdo įrašus ir grafiką, kurie papildo tekstą ir patraukia auditorijos smalsumą. Naudok spalvas, filtrus, šriftus, maketus, animacijas ir kitus elementus, kurie atitinka Tavo prekės ženklo identitetą ir, tuo pačiu, užkabina žmonių dėmesį.

Parašiusi kiekvieną įrašą peržvelgiu šiuos aspektus, kad įsivertinčiau, ar tikrai didžioji dalis jų yra mano įraše. Tikiuosi, kad ir Tau jie pravers rašyti ir labiau įtraukiančius, ir daugiau žmonių pasiekiančius įrašus.

Sėkmingos ir malonios komunikacijos! 🫶

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte du kartus per mėnesį gauti laišką su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: