Socialinių tinklų algoritmai - kaip kurti turinį, kurį mėgsta žmonės?

2025-01-29
Indrė Širkienė
3 min

Viena įmonės socialinių tinklų specialistė pasidalino iššūkiu: „Mano vadovas nori matyti įrašus vien tik apie įmonės produktus – vertė jam atrodo perteklinis dalykas.“

Tai dažna problema, su kuria susiduria daugelis verslų. Verslo savininkui atrodo, kad jo produktas yra svarbiausias, tačiau realybė kitokia. Vartotojai ieško kur kas daugiau nei tiesioginės reklamos.

Ko iš tikrųjų nori auditorija?

Hootsuite tyrimas atskleidžia, ko žmonės tikisi iš socialinių tinklų turinio:

56% nori išmokti kažko naujo.
55% ieško humoro ir nori pasijuokti.
47% ieško įkvėpimo.
36% nori pajusti emociją.
36% vertina vizualiai įtraukiančius įrašus.
30% tikisi būti nustebinti.

Tai reiškia, kad įrašai, kuriuose reklamuojamas vien tik produktas ar akcijos, nepritraukia dėmesio. Vartotojai neateina į socialinius tinklus tam, kad tiesiog pirktų. Jie nori patirties, kuri sukelia jausmus, informuoja ar priverčia nusišypsoti.

Kaip sukurti turinį, kuris įtraukia?

Vietoje vien tik produkto demonstravimo, verta įtraukti šiuos elementus:

Įdomios įžvalgos – parodykite, kaip jūsų produktas sprendžia realias problemas.
Emocijos ir humoras – leiskite auditorijai pasijuokti, pasidalykite memais ar šmaikščiais momentais.
Vizualiai patrauklus turinys – naudokite aukštos kokybės nuotraukas, animacijas.
Netikėtumo faktorius – nustebinkite auditoriją, pateikite unikalius faktus ar netradicinius sprendimus turinyje.

Ar verta keisti turinio strategiją?

Jei įmonė nuolat rašo tik apie savo produktus, o įsitraukimas mažas, tai ženklas, kad reikėtų permąstyti strategiją. Socialinių tinklų algoritmai mėgsta turinį, kuris įtraukia žmones, tad kuo įdomesnį ir vertingesnį turinį kursite, tuo didesnę auditoriją pasieksite.

Prisiminkite, kad įtraukiančio turinio esmė – ne vien tik produktas, o emocijos, vertė ir tikras ryšys su auditorija. Sukurkite tokį turinį, kurį žmonės nori matyti, ir jūsų verslas socialiniuose tinkluose augs gerokai sparčiau!

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte gauti laiškus su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: