Turbūt sutiksi, kad kur jau kur, bet socialiniuose tinkluose trendai yra svarbūs! Aš pati labai mėgstu stebėti, kas vyksta socialiniuose tinkluose ir, kaip juose keičiasi suvokimas apie turinį. Kalbant apie tendencijas, tai svarbu suprasti, kad neturi viskas suktis tik aplink juos, BET naujovių integravimas padeda išlaikyti auditorijos dėmesį ir būti aktualiu.
Štai kelios įžvalgos apie tai, kas mūsų laukia naujais metais socialiniuose tinkluose:
- Taisyklių laužymas
Vis dažniau pastebima, kad prekių ženklai leidžia sau laužyti taisykles ir eksperimentuoti. Jie integruoja daugiau kūrybiškų sprendimų ir tokiu būdu bando nustebinti auditoriją. Hootsuite tyrimas teigia, jog net 43% brendų soc.tinkluose išbando įvairų komunikacijos toną ir komunikacijos kryptis metų eigoje.
- Brendų aktyvumas komentaruose
Prekių ženklai vis aktyviau įsitraukia į žmonių kuriamą turinį ir reiškiasi komentaruose. Tai padaro juos gyvesniais ir padeda didinti sklaidą. Lietuvoje tai irgi populiarėja ir kol kas puikiai veikimą komentaruose įvaldė Fantazijos.lt - BRAVO!
- Sekėjų skaičius vis mažiau svarbus
Pradėsime dar labiau vertinti MAŽESNES, bet TIKSLINGESNES auditorijas, nes norėsime sukurti gilų ir artimą ryšį. Sekėjų skaičius, keičiantis soc.tinklų algoritmams, turės vis mažesnės įtakos! Tiktokizacijos eroje paskyros su vos keliais šimtais sekėjų gali pasiekti milijonus žmonių (ir atvirkščiai), o šis pokytis stipria liečia ir kitus soc.tinklus.
- Humanizuota įmonių komunikacija
Įmonės bandys visais įmanomais būdais į komunikaciją integruoti žmonių veidus - darbuotojai, UGC kūrėjai, influenceriai ar ambasadoriai. Viskas tam, kad žmonės labiau susitapatintų su turiniu ir norėtų sekti jų paskyras.
- Lo-fi turinys
Pastebėta, jog žmonės daug labiau įsitraukia į turinį, kuris nėra itin profesionalus, o labiau žemiškas ir artimas. Todėl populiarės paprasteni sprendimai, tolsime nuo efektų ir netikrumo.
Nori sužinoti daugiau? Kviečiu išklausyti nemokamą paskaitos įrašą apie tai, kas bus aktualu soc.tinkluose 2025 metais ČIA.