1. Instagram funkcija „Guides“
Šios funkcijos tikslas yra apjungti vieno profilio temą ir pateikti informaciją koncentruotai vienoje vietoje. Kol kas jos privalumais gali naudoti oficialūs sveikatos organizacijų profiliai, bet ateityje galės pasinaudoti visi vartotojai ir savo informaciją pateikti interaktyviau. Mano nuomone, tai yra puiki vieta, kurią galima išnaudoti storytelling‘ui tiek įmonėms, kurios prekiauja produktais, tiek specialistams, kurie teikia paslaugas arba tiesiog dalinasi naudinga informacija.
2. Facebook ir Instagram pristato gerokai atnaujintą „shop“ funkciją
Taip, Facebook ir Instagram shop funkciją jau turėjome, tačiau atnaujinta versija leis parduoti produktus tiesiogiai per Instagram ir Facebook. Tai reiškia, kad paspaudus ant prekės nebereikės nukreipti žmogaus į tinklalapį arba žinutes. Taip pat, kaip matote iš prisegtos nuotraukos, parduotuvė nuo šiol atrodys daug patraukliau, todėl prekės ženklai bus priversti investuoti į fotosesijas, reprezentuojančias produkto nuotraukas, jeigu norės patraukti vartotojų dėmesį.
3. Instagram komentarų valdymas
Siekdamas sumažinti patyčias, negatyvių komentarų įtaką kūrėjui, Instagram socialinis tinklas pristatė naują komentarų valdymo būdą, kuris leidžia patogiai, vos kelių mygtukų paspaudimu ištrinti tuos komentarus, kurie kūrėjui nepatinka arba vienu mygtuko paspaudimu užblokuoti tam tikrus pakomentavusius profilius. Taip pat atsirado galimybė išjungti komentarų sekciją prie atskirų įrašų. Ir tai dar ne viskas! Šiuo metu Instagram dirba dėl galimybės geriausią komentarą kūrėjui iškelti į priekį. Tokiu būdu, mano nuomone, žmonės bus skatinami komentuoti kokybiškai ir vertingai.
4. Facebook paleido Messenger rooms
Šių pokalbių kambarių tikslas yra apjungti grupę žmonių ir leisti jiems bendrauti online. Iš esmės, tai yra alternatyva Zoom platformai. Messenger kambarys gali apjungti tam tikrą draugų ratą, grupės narius, renginio dalyvius ir net tuos žmones, kurie Facebook platforma nesinaudoja. Be to, yra galimybė dalintis savo ekranu, tad kambariuose bus galima ne tik kalbėtis, diskutuoti, bet ir, pavyzdžiui, vesti mokymus, seminarus. Laiko limito nėra, tačiau maksimalus dalyvių limitas yra 50 žmonių!
5. Linkedin pristatė apklausos funkciją
Tai dar viena, papildoma galimybė įtraukti vartotojus į savo turinį, sužinoti jų nuomone vienais ar kitais klausimais. Ši funkcija leidžia suvedus klausimą pateikti daugiausiai keturis pasirinkimo variantus. Apklausos laikotarpis gali būti nuo 24val iki 2 savaičių (jį galime pasirinkti patys). Be to, klausimą gali lydėti tekstas, įrašas, kuris į jį įvestų.
6. Instagram Live transliacijos turės išliekamąją vertę
Nuo šiol Live transliaciją bus galima išsaugoti ne tik 24 valandoms, bet ir visam laikui, įkeliant ją į IGTV. Atsižvelgiant į tai, kad Instagram kanalas tampa ne tik paauglių erdve, kurioje dalinimasi buitinėmis akimirkomis, bet vis daugėja naudingos informacijos, ši išliekamoji vertė yra labai svarbi turinio kūrėjams.
Štai tokios pagrindinės naujienos socialinių tinklų, Facebook, Linkedin ir Instagram, pasaulyje!